男人甩頭髮點搞?!我的植髮故事。

 

由現在開始,我轉職成為一個寫文章既人,我要記錄我做過d乜,有咩未做,有咩想做,總之過去既唔開心唔想再諗起,亦都唔會阻礙到我未來。今日我就想同大家分享男人甩頭髮呢個問題,因為我自己就係過來人!我想同大家講,甩頭髮其實並唔係末日,係有方法變番有頭髮,變番靚仔既,問題係你有冇搵到正確方法!我想講,男人甩頭髮其實只有一個最終解決辦法,就係植髮,冇錯,唔駛諗其他,只有植髮一途,點解?就同大家探討下!

 

首先想既係講,我剛剛先第1次寫Blog,我讀書唔多,文筆可能唔係幾好,亦都有機會有錯字,各位叔伯兄弟請見諒!我開Blog純粹係想寫下野,同大家分享下我自己既故仔,寫得唔好,唔好見怪!好勒,去番正題,今日係講我植髮既故事,講之前,想講下甩頭髮既原因先,因為凡事都要知道原由,再對症下藥,先唔會浪費金錢同青春,大家話對不對!

 

經過我問過好幾位醫生,亦都上網查過,原來男人甩頭髮主要原因係遺傳,例如最常見既雄性禿,就係因為遺傳,咁大家諗下,遺傳既係講緊DNA基因呢樣野嘛,雖然我唔係科學家,但係都諗到係改變唔到架啦!咁即係話,如果有呢個甩頭髮基因,即係冇得醫LAW!!除非你改變到個DNA既姐!係咪?!所以點解我地(包括我本人)以前花左咁多錢去買生髮水,或者搽D咩生髮油完全冇用就係咁解!!聽到呢度,係咪清晰左少少先?但係咁代表絕望,既然毛囊冇辦法重生,咁就要用另外方法,甩頭髮既終極解決辦法,就係植髮!原理好簡單,因為植髮係直接抽取你個頭仲係健康,仲生得頭髮既毛囊出黎,然後再植入到需要植髮既頭皮上面,所以生出黎既頭髮,係真髮而且係永久,所以就可以解決到成個脫髮問題!而我就係做左呢個植髮,先可以變番以前咁靚仔,有番信心,明冇?

 

好,講完植髮原理,就分享下我個植髮故事。好多人一聽植髮就會有D驚,話植髮好貴,負擔唔起,我平心而論,十幾廿年前,植髮真係好貴,成廿幾三十萬做一次,但其實而家植髮已經普及化,一般黎講幾萬蚊已經OK,反而要睇既,要留意既係要搵間信得過既,因為植髮始終係外科手術,我自己就係去顯赫植髮,呢間顯赫係香港最耐歷史既植髮中心,經驗佢地係最足,成個過程亦都真係感受到佢地既專業,多既唔講費事賣廣告,要講既係我係做ARTAS,係植髮現時最新科技亦都效果最好,有需要既朋友可以試試。

 

而家做完都差唔多1年,效果大家可以睇到唔錯的,最重要既有番自信,出街都抬到起頭,我唔知呢篇文大家會唔會睇到,我唔關心,因為我只係想分享我的故事,但如果你都有甩頭髮,我都希望你可以揀到真係幫到你既方法而唔係亂花錢,係勒,顯赫網址呢個,有需要可以去睇下。https://www.nuhart.com.hk/

 

想要查询更多的信息: 植髮要多久

Comments

Popular posts from this blog

脸上长斑的原因其实是人体的一个缩影

应科院创新科技于日内瓦发明展获23项殊荣

毛髮移植需要多少錢? - 影響手術費用的四個因素