聽駿邦說說@@生髮中心唔得.. 原來要生髮只有植髮

 每個人的人生都有起跌,我也不一樣。幾十歲人,有咩風浪冇見過?但係一直都冇好好記錄低每段回憶,而家科技發達,於是我學人做Blogger,寫下Blog,算係為自己既過去做一個回憶錄,同時亦都為未來的精采瞬間作為記錄,有日離開都有個值得紀念的東西。講真,我呢幾十年人生經歷唔少,幾黑幾白都見過,如果你問我第一篇文章想同大家分享d乜,我反而想講下一段令我覺得改變了人生的經歷,就係我點樣在中年時由一個冇哂信心既阿叔,轉變為而家重獲新生,有人生目標既男人,今日,我要講我既植髮故事。

 

大約3年前,我45歲,老實講人到中年都冇乜要求,但其實自從我前妻離開左我之後,我有時真係會覺得孤獨,請大家體諒係人之常情,我不是一個好靚仔既人,但係我覺得外表好重要,我想有個女人陪我,我好直接同大家講,但係隨住年紀增長,我頭頂甩頭髮就愈黎愈嚴重,差唔多禿頭咁,我冇哂自信,我覺得冇女人會鐘意冇頭髮既男人,就係呢個原因,我決定的起心肝去解決呢件事,起碼執番正個樣先。我讀得書少,我唔知可以用咩方法,我剩係知道有生髮方法既話,可以搵生髮中心,又或者食生髮藥等等,所以我第一時間去左生髮中心度睇下幫唔幫到我,搞左成年,駛左唔少錢買藥,又搽油,毛仔係有生出黎,但好快又甩番,而且個範圍愈來愈大,我開始懷疑到底呢個生髮中心,又或者應該咁講,呢種食藥的生髮方法有冇用!於是我上網睇資料,發現原來甩頭髮係大部份原因係因為遺傳,所以冇得救!只有用一些替代的方法去生髮,例如植髮。

 

就係咁,正式接觸植髮呢樣野。睇過有關植髮既資訊,發現原來植髮即係抽取健康毛囊再植去甩頭髮既範圍,所以生出黎係真正既頭髮,同之前那些生髮方法完全係唔同而且真正有用!於是,我就決定再唔係搵生髮中心,而係搵植髮中心,我搵左一間叫顯赫既黎做,呢間野好耐歷史,夠規模而且我睇過網上評價,包括一d人都有寫在顯赫植髮既經驗,總括黎講都信得過同埋好評幾多,所以我揀左佢地。

 

佢顯赫又幾種植髮方式可以選擇,我揀左FUE無痕植髮,佢有一種叫咩ARTAS植髮,係最新用AI機械人抽毛囊既,聽講話效果最好,但係我當時就做FUE我覺得都OK。成個植髮過程大約半晝時間,過程都好順利,唔痛,可能同佢個植髮團隊都好有經驗有關,大家有說有笑氣氛好輕鬆,唔會令你覺得好緊張。做完之後我請左假2日就返工。

 

而家過左3年,基本上已經睇唔到當初禿頭既痕跡,想特別講講有一樣野我好深刻,我發覺生出黎既「新髮」,連個「鑽」都好自然,「鑽」既方向完全好似設計過咁,唔會有咩違和,呢樣野我上網睇過其他植髮評價,原來好關植髮人員手勢夠唔夠經驗,有冇心既事,要鍛煉過既唔係個個都做得到,所以我覺得顯赫都真係幾好,唔係賣廣告,係我覺得唔簡單呢樣野。

 

無論如何,而家我終於有番信心,亦都最終有動力同大家分享我呢個可以敢講幾有趣既生髮故事,希望大家以後繼續留意我既文章,多多支持!對了,有需要做植髮可找顯赫問下先都得,https://www.nuhart.com.hk/。再會!

 

 

想要查询更多的信息: 植髮維持多久

Comments

Popular posts from this blog

脸上长斑的原因其实是人体的一个缩影

应科院创新科技于日内瓦发明展获23项殊荣

毛髮移植需要多少錢? - 影響手術費用的四個因素